آنچه در مورد هزینه‌های زندگی و موارد دیگر در پرتغال باید بدانید
نوشته شده توسط : Admin

برخی از حقایق جالب و کاربردی درباره کشور پرتغال را کشف کنید - از میانگین هزینه زندگی در آن کشور گرفته تا فرهنگ، رژیم غذایی ، آداب معاشرت اجتماعی پرتغال هنگام غذاخوری ، مکالمه و موارد دیگر.

هزینه زندگی در پرتغال چقدر است؟ چه انتظاری باید انتظار داشته باشید؟ هزینه اجاره آپارتمان و خرید مواد غذایی چقدر خواهد بود؟ ما برخی از جنبه‌های زندگی در این کشور را پوشش می‌دهیم، خواه سبک زندگی ارتباطی پرتغال، تعطیلات ملی و موارد دیگر باشد.

در ادامه بخوانید تا بدانید رانندگی و حمل و نقل عمومی چگونه است‌، تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و بدانید بهترین گزینه برای شما چیست. اگر قصد زندگی در یک شهر بزرگ را دارید، اگر می خواهید در ساعات شلوغ از ترافیک فرار کنید، مترو ارزانترین و امن‌ترین گزینه برای شماست. اگر به جای آن قصد زندگی در یک شهر کوچک را دارید ، رانندگی می تواند تنها گزینه شما باشد.

نوع دولت پرتغال: جمهوری مشروطه نیمه‌-ریاست جمهوری واحد

آب و هوا: دریایی معتدل

پایتخت: لیسبون

زبان رسمی: پرتغالی

ارز: یورو

منطقه زمانی: UTC

کد تلفن کشور: +351

رانندگی: سمت راست

شماره اضطراری: 112

پرتغال به 18 ناحیه تقسیم می‌شود که هر کدام دارای شهرداری‌های خاص خود (municípios) هستند که به آن konkelhos  نیز گفته می‌شود. سپس شهرداری ها به چند مناطق کوچکتر (معادل یک محله) تقسیم می شوند که کوچکترین تقسیمات اداری در کشور هستند.

باید بدانید که در پرتغال ، حمل شناسنامه خود در همه زمانها الزامی است و هر زمان که از شما خواسته شد، باید آن را به مقامات ارائه دهید.

سفارتخانه‌های اصلی

سفارتخانه‌های اصلی پرتغال در لیسبون قرار دارند. چند کنسولگری در پورتو ، فارو و پورتیمو و جزایر مادیرا و آزور خواهید یافت.

فرودگاه‌های اصلی

سه فرودگاه اصلی پرتغال عبارتند از لیسبون‌، پورتو و فارو. فرودگاه بیجا اغلب به عنوان یکی از فرودگاه های اصلی کشور ذکر شده است ، اما این تنها پروازهای فصلی را ارائه می‌دهد.

 


 بیشتر بخوانیم: برای اخذ اقامت اروپا، چه باید کرد؟


 

تعطیلات عمومی در پرتغال

14 تعطیلات عمومی در پرتغال وجود دارد. از این تعداد‌، 13 مورد اجباری است. کارناوال یک تعطیلات اختیاری است و به اختیار هر شرکت است که آیا یک روز یا نیم روز مرخصی به کارمندان خود بدهند یا نه.

خرج زندگی

متوسط ​​هزینه زندگی در پرتغال به بخشی از کشور شما برای زندگی در آن بستگی دارد. لیسبون و Cascais در صدر لیست گرانترین شهرهای پرتغال قرار دارند. پورتو به ویژه در رابطه با قیمت اجاره، به این شهرها نزدیک است.

آیا زندگی در پرتغال گران است؟ در حالی که پرتغال هنوز هم در میان ارزانترین کشورها در اروپای غربی قرار دارد، حقوق ناچیز و قیمت نسبتاً بالا اجاره باعث می شود زندگی در اینجا دشوار شود. در این بخش کلیه هزینه های زندگی در پرتغال را پوشش می دهیم.

هزینه زندگی در پرتغال در هر منطقه و شهر

با توجه به هزینه زندگی در پرتغال، این کشور را می‌توان به دو منطقه تقسیم کرد - سواحل جذاب و در عین حال گرانقیمت غرب و جنوب ، و مرکز ارزان (اما کمتر جذاب) و سمت شرقی نزدیک مرز با اسپانیا. بسیاری از مناطق و شهرها در این بخش دوم کشور متروک هستند و فرصت‌های شغلی کمی به خصوص برای مهاجران ارائه می‌دهند.

از این رو، در لیست ارزان ترین و گران‌ترین شهرهای کشور‌، ما تنها پویاترین شهرها را در نظر گرفتیم که احتمال می رود زندگی شهری فعال و پیشنهادات و خدمات شغلی قابل توجهی در آن‌ها پیدا کنید.

گران ترین منطقه و شهر کشور، با اختلاف، پایتخت کشور‌، لیسبون است. علی رغم کم هزینه بودن پرتغال‌، لیسبون در لیست 100 شهر گران جهان قرار دارد. Cascais به عنوان یکی از گرانترین شهرها، که هنوز هم در منطقه لیسبون قرار دارد، با اختلاف کم بعد از لیسبون قرار دارد. به عنوان دومین شهر پرجمعیت کشور ، پورتو نیز یکی از گران ترین مکان های زندگی در این کشور است.

در مورد ارزان‌ترین شهرها و مناطق، مکان‌هایی مانندBraga ،Viseu  و Coimbra هستند که بهتر از همه‌جا با جیب شما مطابقت دارند. اجاره در این شهرها به طور معمول در حدود 300 و 500 یورو (330-550 دلار) در ماه است ، و شما لازم نیست هزینه زیادی برای مواد غذایی، غذا خوردن و فعالیت‌های اوقات فراغت بپردازید.

اگر می‌خواهید مهاجرت کنید، سازماندهی مهاجرت به خارج از کشور کاری نیست که بتوانید به تنهایی انجام دهید. ما در چهره نگار، خدمات ضروری را برای کمک به شما در حرکت و زندگی به راحتی در خارج از کشور ارائه می‌دهیم. برای شروع پروسه مهاجرت خود به خارج از کشور با ما تماس بگیرید!





:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: